Nyheder og tips

november 12, 2017
LHBS

Tilknyttede tags

Stiller du en service eller et produkt til rådighed, så kan du sikkert hjælpe dine kunder endnu mere på vej. Eller sagt på en anden måde: rådgive dem ud fra din ekspertise. Eksempelvis som Momondo, der giver tips til hvordan, man finder de billigste flybilletter.

Det er nok de færreste i Danmark, der booker fly jævnligt, som ikke har været et smut forbi Momondo. Sitet, der giver et overblik over priser og afgangstider for fly - plus meget mere.

Under kategorien 'Nyheder & tips' på deres site finder, finder man forskellige, ja, nyheder og tips. Det er alt lige fra indlæg om '25 uundværlige rejsetips, når du har børn med på ferie' til 'Pakketips til solorejsen: Bliv ekspert i at pakke tasken'. Og så er der indlægget 'Sådan finder du billige flybilletter'. Her har Momondo været inde og analysere mere end 100 millioner ture på tusindvis af ruter. Igennem disse analyser kommer de med råd om hvor tidligt man skal booke flybiletter, hvilken dag man skal rejse på og hvornår på dagen, man skal rejse. Denne viden er så delt op i forskellige "ruter" - flyver man fra EU til EU, EU til Afrika osv.

Det interessante her er, at Momondo skaber værdi for deres brugere ved at give info om, hvordan deres brugere rent faktisk kan bruge den service, som Momondo stiller til rådighed, på bedste vis. Ikke bare sådan rent funktionelt, men hvordan brugerne kan gå "strategisk" til værks, når de søger efter billige flybilletter.

Tankestarter:


Hvilken viden har du, som du kan give videre, der skaber værdi for dine brugere/kunder?




 

 

Kilde:

momondo.dk

Add comment

CAPTCHA
For at sikre os imod spam, skal du indtaste ordene du ser, i feltet herunder

OM BLOGGEN

Eva SteensigTurismens TrendBlog

er til alle, der arbejder professionelt med turisme og med at markedsføre Danmark. 

Indlæggene er leveret af
Eva Steensig og LHBS CPH A/S.

Ved brug af materiale fra bloggen skal LHBS A/S angives som kilde.

Læs mere