VisitDenmark søger praktikanter til efterårssemestret 2014

Vækstplan: Sidste udkald for dansk turisme

Excellence Award til havfrue-events i 13 internationale storbyer

Vi markedsfører Danmark i hele verden

For hver krone der investeres i VisitDenmarks markedsføring, kommer der 16 igen

Praktikanter søges til efterårssemestret 2014
Vækstplan for dansk turisme
Excellence Award til havfrue-events i 13 storbyer

Vores rolle

• Vi skaber et stærkt brand om Danmark som et attraktivt rejsemål for ferie- og mødeturister

 

• Vi får flere udenlandske turister til at rejse til Danmark via en målrettet markedsføringsindsats mod de prioriterede målgrupper sammen med vores partnere

 

• Vi er til stede på de vigtigste nær- og fjernmarkeder

 

• Vi kender turisternes ønsker, behov og rejsemønstre

 

• Vi kender turismens økonomiske betydning for det danske samfund

 

• Vi styrker sammenhængen mellem markedsføringen af Danmark og de oplevelser vi tilbyder turisterne

 

 

 

> Resultat og retning 2012-2013

Find kontaktinformation på vores kontorer og medarbejdere verden over. Se ofte stillede spørgsmål og få svar på, hvad du kan kontakte os omkring.