Udenlandske turister vil opleve dansk jul * Derfor må Danmark ikke lukke efter højsæsonen * Invitation: Turismepolitisk Årsmøde 2017 * 10 mio. kr. til turismeprojekter i landdistrikterne * Danmark i medierne
Darling Denmark - Danmark er value for money * Jul på slottet - VisitDenmark co-brander med Søstrene Grene * Business Events Denmark er klar til IBTM * Fem gode råd - sådan får du glade britiske gæster * Vidste du...* Danmark i medierne
En god investering * Flere franskmænd holder ferie i Danmark * Flere indiske end japanske overnatninger * Ny markedschef i Norge * Gør franske gæster glade * Nye overnatningstal * Danmark i medierne
Turisterne vil ud i naturen * Få et trolde-kram på WTM * YouTube kampagne viser København frem for amerikanerne * Verdens mindste hotel i ny julekampagne * Hygge hitter i Storbritannien * Aktiviteter på mødemarkedet i 2017 * Danmark i medierne
En rigtig god investering - evaluering af fremstødet Heart of Denmark * Kampagne med Expedia vinder pris nummer fire * Danmark på tysk landsdækkende tv * Danmark i medierne
VisitDenmark co-brander med animationsfilmen Trolls * Høje ambitioner for Italien * Aarhus på verdenskortet * Gør flere italienere til glade gæster * Nyeste nøgletal for dansk turisme * VisitDenmark søger digitale kompetencer * Danmark i medierne
Se de nyeste overnatningstal * Hollænderne rejser nordpå * Dennis Englund ny markedschef i USA * Ny 360-graders indsats fra Business Events Denmark * Gør flere hollændere til glade gæster
Mere fælles Nordsee og Ostsee * Markedsføring 2017 er klar * Kendis viser Danmark frem for tyskerne * Fem gode råd: gør de tyske gæster glade * Go beyond Copenhagen - Vogue er vild med København
Fokus på Norge og Sverige - gensyn med Stig Helmer og Skriget * Virksomhederne om den nye nationale strategi * Gør svenskere og nordmænd til glade gæster * Organisationerne om den nye nationale strategi * VisitDenmark søger praktikanter
Danmark, Sverige, Norge og Finland sammen om SoMe-kampagne i Kina * Samarbejdsaftale mellem Dansk Kyst- og Naturturisme og VisitDenmark * Mads Schreiner ny markedschef i Tyskland * Populær video: surfing i Cold Hawaii
Overnatningstal for juli viser fremgang * 12 markedsprofiler ligger klar * Strikkefestival på Fanø hitter i Tyskland * Lær at tjene penge på naturen * Fem lifestyle trends med betydning for turismen
Tysk efterårskampagne er gået i luften * Internationale mødeindkøbere lægger forretning i København efter famtrip * Workshop på Christiansborg om fælles nordisk turismekonference
Kronprins Frederik åbnede Danmarksfremstød i Rio * Se video fra den danske pavillon på Ipanema * Nyt turismeregnskab for Danmark * Kø ved billetlugerne hos danske attraktioner
Se billeder fra den danske pavillon Heart of Denmark * Bæredygtighed på agendaen i Rio * Kronprinsessen overrakte LEGO til Rios børn * Stemningsfuld koncert med Daniel Jobim * VR-film om Danmark hitter i Rio * SoMe buzz om Danmark * Video fra pavillonen
Kronprins Frederik klippede snoren til den danske pavillon * Video: mærk stemningen fra åbningen * Highlights: aktiviteter og events i den danske pavillon * Dansk design på Ipanema
Ny analyse af storbyturismen i Danmark: tilgængelighed og markedsføring * Følg hjertet - og flyv til Aarhus * Storbykampagne hædret med pris * Lonely Planet: Aarhus er hot
Danmark på Ipanmea 2016 * Royal støtte til dansk fremstød * Den danske pavillon omtalt i brasilianske medier * Tag på en virtuel rejse til Danmark * Dansk cykelkultur på Ipanema
Interview med Allan Agerholm * Cold Hawaii hitter på nettet * Stor britisk fremgang * Kampagne opfordrer til aktiv ferie i Danmark * Copenhagen når ud på 62 markeder
Danmark på Ipanema 2016 * Ny prognose: solid vækst i dansk turisme * Danmark i norsk YouTube take over * Kulturturister er også til strand og storbyliv * Nyt link: otte nye video fra regionerne i Danmark
2015 blev rekordår: væksten i dansk turisme har bidt sig fast * 400 mødeindkøbere i København * Mediecenter i nyt design * Vind billetter til filmen The Danish Girl
Ny analyse af kyst- og naturturister: kystferien er blevet markant kortere * Italienske og franske medier på tur i Danmark * Fokus på innovation i mindre virksomheder * VisitDenmark Holland flytter til nye lokaler
Massiv TV-satsning i Tyskland * Prinsesse Benedikte åbner tysk rejsemesse * Værdifuld medieomtale af Danmark i USA * 10 millioner besøg på VisitDenmark.com
VisitDenmark har kigget i krystalkuglen og udvalgt fem digitale tendenser, hvor der netop nu sker markante forandringer i turisternes adfærd, som vi forventer bliver forstærket yderligere i 2016.