Hammershus Castle Ruins

Kampagnesalg 2021

Foto: © Stefan Asp

Sammen med branchens aktører igangsætter VisitDenmark markedsføringsaktiviteter for at udvikle og vedligeholde markeder og tiltrække turister - og du kan være med!

Det er vigtigt, at vi trods COVID-19 holder Danmark top-of-mind. Sammen med branchens aktører planlægger VisitDenmark markedsføringsaktiviteter for at udvikle og vedligeholde markeder og tiltrække turister når rejselysten er der på de enkelte markeder.

VisitDenmarks databaserede markedsføring bliver samlet i større fælles indsatser og tilpasset den aktuelle situation. Få et overblik over hvilke leisure B2B og B2C samt Business Events aktiviteter, du kan være med i på markederne og på tværs af markederne.

Vær med i vores aktiviteter

Du er altid velkommen til at kontakte os for en dialog om det helt rette markedsføringsmiks for din virksomhed.

 

Bemærk - aktivitetsoversigterne herunder er med forbehold for ændringer.

Storby

Salgsmateriale under udarbejdelse

Business Events

Salgsmateriale under udarbejdelse.

Travel Trade

Bearbejdning af travel trade internationalt, også digitalt, er i høj grad i fokus for vores indsats i 2021 på en række prioriterede markeder.

Sverige

Mange fravælger at sætte sig op i et fly og i stedet vælge at rejse i egen bil eller med tog. Det skal være nært, trygt og kendt. Og det er Danmark.

Norge

Det er (stadig) ’dejligt at være norsk i Danmark’. Vi er eksperter på nordmændenes rejsevaner og skræddersyr hver enkel kampagne.

Tyskland

Vær med til at styrke Danmarks position og skabe rejselyst på det store tyske marked. Bearbejdningen eksekveres via en bred vifte af aktiviteter.

Holland

Hollænderne rummer fortsat stort potentiale for Danmark. Vores indsatser er fokuseret på at skabe stigning i kendskabet samt rejselyst til Danmark.

Frankrig

Det er vigtigt, at vi stadig arbejder på at styrke det danske brand. Vær med til at brande Danmark i samarbejde med franske partnere.

Italien

Vi skal holde Danmark top-of-mind. Det gør vi i samarbejde med lokale og danske turisme og non-turisme partnere samt i nordisk partnerskab.

Storbritannien

Vi tror stadig på, at vores stærke profil som city break destination vil blive efterspurgt og vi arbejder på at øge kendskab og interesse for Danmark.

USA

Danmark er stærkt eksponeret bl.a. i amerikanske medier. Oversøiske rejsemuligheder er pt. begrænsede, men vi er klar når rejselysten vender tilbage.

Asien

VisitDenmark er repræsenteret lokalt i både Kina og Indien. Se nærmere her for fokuserede B2B, presse, samt B2C SoMe-indsatser.