Vær med i vores aktiviteter i 2019

Foto: Elisabeth Coelfens / Shutterstock.com

Sammen med branchens aktører igangsætter VisitDenmark markedsføringsaktiviteter for at udvikle og vedligeholde markeder og tiltrække turister - og du kan være med!

VisitDenmarks markedsføring bliver fortsat mere digital, databaseret og samlet i større fælles indsatser. Få et overblik over hvilke leisure B2B og B2C aktiviteter, du kan være med i på markederne og på tværs af markederne. 

Du er altid velkommen til at kontakte os for en dialog om det helt rette markedsføringsmiks for din virksomhed.

 

Bemærk, at de nedenstående aktivitetsoversigter er med forbehold for ændringer.

Kyst og natur

Cykling er en populær ferieaktivitet i Danmark og næsten hver fjerde kystturist cykler, når de er her.

Storby

Der sker rigtig meget i turismebranchen i København i disse år, og VisitDenmark tog derfor sidste år initiativ til et øget samarbejdet.

Business Events

Igen i 2019 udbyder Business Events Denmark de store internationale salgsmesser i Frankfurt, London og Barcelona.

Travel Trade

Bearbejdningen af travel trade internationalt – også digitalt - er stadig i fokus for vores indsats på en række prioriterede markeder.

Tyskland

Koncepterne ”Die dänische Nordsee” og ”Die dänische Ostsee” er retningsgivende for alle vores aktiviteter i Tyskland.

Norge

I 2019 arbejder vi videre med kommunikationskonceptet ’det er dejlig å være norsk - i Danmark!’, som det centrale omdrejningspunkt.

Sverige

Næsten alle svenskere besøger Danmark på et tidspunkt i deres liv, så hvorfor skal de komme igen? Det er den kommunikationsopgave, vi skal løfte.

Holland

Holland er et marked med meget høj rejseintensitet og et kæmpe potentiale i den danske skuldersæson.

Storbritannien

I UK arbejder vi med aktiviteter indenfor B2C, Presse, Travel Trade samt samarbejder med store danske brands.

USA

Vores fokus i USA er city break-oplevelsen, hvor omdrejningspunktet er de danske storbyer, men oplevelsen er hele Danmark.

Italien og Frankrig

Økonomien er i bedring, optimismen er høj og de rejseglade sydeuropæere er vilde med Danmark!

Asien

VisitDenmark er repræsenteret lokalt i både Kina og Indien, som begge er markeder, der udvikler sig positivt i disse år.