The Infinite Bridge, Aarhus

Aarhus - Just Another City?

Foto: Dennis Borup Jakobsen

Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus med fokus på Aarhus som city break destination.

Formålet med kampagnen var at skabe kendskab og øget efterspørgsel for Aarhus som attraktiv city break destination samt at gøre opmærksom på SAS som carrier.

Med udgangspunkt i primære reasons to go for vores målgrupper og udvalgte wonders for Aarhus, kørte vi annoncering på YouTube og Facebook.

I løbet af kampagneperioden havde SAS fokus på Aarhus som destination i deres Scandinavian Traveller Magasin samt i deres Eurobonus newsletter.

 Derudover blev der afviklet presseaktiviteter i tæt samarbejde med VisitAarhus og SAS.

Om kampagnen

Kampagneperiode: 26. august - 9. september 2019

Målgruppe: Voksne par 30+

Markeder: Norge, Sverige, UK og Tyskland

Partner: VisitAarhus, SAS og Aarhus Lufthavn

Resultater

 

 

Completed Video Views:

 

3,4 mio.

 

 

Impressions:

 

 

31 mio.

 

 

Unique page visits:

 

 

36.000

 

 

Purchases YOY via SAS's website:

 

+9 %

Se flere eksempler på markedsføringen af Danmark

One Trip - Two Destinations

Foto: Vincent Urban and Max Neumeier

The LEGO® Movie 2

Foto: VisitDenmark

Prescribing hygge

Foto: Daniel Rasmussen - Copenhagen Media Center