The Oyster King picking oysters in The Wadden Sea

In the Business of Everyday Wonder

Foto: Jacob Hansen

Lancering af nyt kampagnekoncept til mødebranchen.

Essensen i den nye fortælling var en mere personlig og autentisk kommunikation med fokus på de mennesker, der leverer de unikke mødeoplevelser, vi har i Danmark.

Med de gennemgående temaer bæredygtighed, innovation, kreativitet og gastronomi blev fortællingerne båret af seks ambassadører fra udvalgte mødedestinationer i Danmark.

Kampagnen skulle skabe awareness, positionere os på ny og genstarte destinationerne og branchen i 2021.

Margit Hansen bridgewalking on Fyn
Foto: Jacob Hansen
Patrik Gustavsson stading on Copenhill
Foto: Jacob Hansen
oyster safari, Jesper the oyster king, Wadden Sea

Jesper's in the Business of Everyday Wonder

Foto: Jacob Hansen

Kampagnen, der blev kørt i Norge, Tyskland, Sverige, Holland og UK, satte fokus på følgende destinationer: VisitAarhus, Destination NORD, Destination Fyn, Wonderful Copenhagen, Vadehavskysten og VisitHerning. Kampagnen var henvendt til mødeplanlæggere og indkøbere.

Om kampagnen

Kampagnelancering: September 2021

Målgruppe: Mødeplanlæggere og bureauer

Markeder: Norge, Sverige, Tyskland, Holland, UK

Partnere: VisitAarhus, Destination NORD, Destination Fyn, Wonderful Copenhagen, Vadehavskysten, VisitHerning.

Resultater

Video views på LinkedIn:

 

 

482.835

Video views på Twitter:

 

 

4.546.228

VTR på Youtube:

 

 

 

+50%

Signups til konkurrence og newsletter:

 

3332

Lene Hylleberg
Kontakt os for at høre mere om kampagnen

Senior Brand & Relationship Manager

lenhyl@visitdenmark.com

Se flere eksempler på markedsføringen af Danmark