Hvad skal der til for at få de tyske forbrugere til sætte dansk mad på bordet og at rejse til Danmark? Det vil vi gerne høre dit bud på, når vi sammen med Dansk Industri holder workshop på Folkemødet
fredag den 14. juni kl. 11.00 – 11.45 i Turismeministeriet,
E 10 i Kampeløkke Havn
hvor vi sætter Gastroturisme 2019-2020 i spil. Vi har inviteret mænd og kvinder, som ved noget om markedsføring, mad, turister og tyskere og som gerne vil skabe en fortælling om god dansk mad.
Du kan møde:
• Leif Nielsen, Branchedirektør, DI Fødevarer
• Janne Grønkjær Henriksen, Marketingdirektør, VisitDenmark
• Dorthe Petersen, Direktør, Meyers Madhus
• Søren Brinck, Adm. direktør, Carlsberg Danmark
Adm. direktør Pelle Øby Andersen fra Food Organisation of Denmark holder styr på ideer, fortællinger, styrkepositioner og deltagere og sørger for, at de spiller deres viden og erfaringer ind til en workshop, hvor vi også har brug for dig.
Del dine skarpe indspark med os andre i teltet og aktørerne på scenen og spil med, så vi får en fest! Oven i købet en klog fest, der kan få flere tyskere til at rejse hertil og til at tænke mums! når de får at vide, at de kan købe dansk mad til at lave selv og servere zu Hause.
VI HÅBER AT SE DIG TIL FOLKEMØDET. MØD OP SÅ VI KAN TALE SAMMEN OM DET, VI HAR PÅ HJERTE. VI GLÆDER OS TIL AT HILSE PÅ DIG.
Læs mere om regeringens Gastro 2025 udspil, hvor der er afsat penge til kampagnen, der skal tiltrække flere mad- og gastroturister og skabe et større kendskab til danske fødevarer .