Gå på opdagelse i nogle af de kampagner, vi har udviklet i samarbejde med vores partnere.
I samarbejde med VISA har VisitDenmark lanceret en efterårskampagne i Norge og Sverige
Kampagnen sætter fokus på de unikke oplevelser Danmark tilbyder om vinteren indenfor outdoor temaet.
Unikt samarbejde om at promovere danske madoplevelser til gavn for både turismen og eksportørerne
Lancering af ny Business event fortælling: "In the Business of Everyday Wonder".
Actionpræget samarbejde med et af verdens største mediehuse.
Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus med fokus på Aarhus som city break destination.
Strategisk co-branding samarbejde med Icelandair.
Segmenteret og regional afgrænset TV-kampagne med addressable TV og streaming i Tyskland.
VisitDenmark byggede sammen med Warner Bros. videre på successen fra The LEGO Movie.
Fælles indsats med 9 destinationer og 5 partnere for at promovere Danmark som cykeldestination.
Samarbejde med SAS og 50 præmiepartnere om den internationale julekalender Finding Hygge in 24 days.
Co-branding samarbejde omkring den Oscar-vindende spillefilm om danske Lili Elbe.
Eksklusiv ret til at brande Danmark som "Home of the Trolls".
Et globalt udstillingsvindue for Danmark under en af verdens mest synlige begivenheder: OL.
En anderledes dansk marketingplatform i hjertet af London under OL i 2012.