Gå på opdagelse i nogle af de kampagner, vi har udviklet i samarbejde med vores partnere.
Actionpræget samarbejde med et af verdens største mediehuse.
Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus med fokus på Aarhus som city break destination.
Strategisk co-branding samarbejde med Icelandair.
Segmenteret og regional afgrænset TV-kampagne med addressable TV og streaming i Tyskland.
Samarbejde med det hurtigst voksende gastromedia-brand i Europa, FoodBoom.
VisitDenmark byggede sammen med Warner Bros. videre på successen fra The LEGO Movie.
Kampagne bygget på Lonely Planets kåring af København som "No. 1 city to visit in 2019".
Hvordan er dit hyggeniveau? Og hvilken modgift har du brug for mod din travle hverdag?
Fælles indsats med 9 destinationer og 5 partnere for at promovere Danmark som cykeldestination.
Samarbejde med SAS og 50 præmiepartnere om den internationale julekalender Finding Hygge in 24 days.
Co-branding samarbejde omkring den Oscar-vindende spillefilm om danske Lili Elbe.
Eksklusiv ret til at brande Danmark som "Home of the Trolls".
Co-marketing kampagne med fokus på Danmark som familiedestination ved lanceringen af The LEGO Movie.
Et globalt udstillingsvindue for Danmark under en af verdens mest synlige begivenheder: OL.
En anderledes dansk marketingplatform i hjertet af London under OL i 2012.