Cherry blossoms, Bispebjerg Cemetery, Spring

Cases

Foto: Malthe Zimakoff - Copenhagen Media Center

Gå på opdagelse i de kampagner, vi har udviklet i samarbejde med vores partnere.

Aarhus - Just Another City?

Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus.

Addressable TV og streaming

I 2019 har vi for første gang kørt en segmenteret og regionalt afgrænset TV-kampagne med addressable TV og streaming i Tyskland.

One Trip. Two Destinations.

Strategisk co-branding samarbejde med Icelandair.

The LEGO® Movie 2

VisitDenmark byggede sammen med Warner Bros. videre på successen fra The LEGO Movie.

Samarbejde med FoodBoom

Samarbejde med det hurtigst voksende gastromedia-brand i Europa, FoodBoom.

Best of Copenhagen 2018

Kampagne bygget på Lonely Planets kåring af København som "No. 1 city to visit in 2019".

Trolls - Find your happy place in Denmark

Eksklusiv ret til at brande Danmark som "Home of the Trolls".

Prescribing Hygge

Hvordan er dit hyggeniveau? Og hvilken modgift har du brug for mod din travle hverdag?

The LEGO® Movie

Co-marketing kampagne med fokus på Danmark som familiedestination ved lanceringen af The LEGO Movie.

Samarbejde med BoConcept

Siden starten på vores partnerskab i 2013 har BoConcept og VisitDenmark været det perfekte match!

The Danish Girl

Co-branding med Oscar-vindende spillefilm.

Finding Hygge in 24 days - julekalender

Samarbejde med SAS og 50 præmiepartnere om den internationale julekalender Finding Hygge in 24 days.

Heart of Denmark - OL i Rio 2016

Et globalt udstillingsvindue for Danmark under en af verdens mest synlige begivenheder: OL.

Imagination - OL i London 2012

En anderledes dansk marketingplatform i hjertet af London under OL i 2012.