Cherry blossoms, Bispebjerg Cemetery, Spring

Cases

Foto: Malthe Zimakoff - Copenhagen Media Center

Gå på opdagelse i nogle af de kampagner, vi har udviklet i samarbejde med vores partnere.

Ride the Land of Everyday Wonder

Actionpræget samarbejde med et af verdens største mediehuse.

Aarhus - Just Another City?

Tværnational kampagne med SAS og VisitAarhus med fokus på Aarhus som city break destination.

One Trip. Two Destinations.

Strategisk co-branding samarbejde med Icelandair.

Addressable TV og streaming

Segmenteret og regional afgrænset TV-kampagne med addressable TV og streaming i Tyskland.

Samarbejde med FoodBoom

Samarbejde med det hurtigst voksende gastromedia-brand i Europa, FoodBoom.

The LEGO® Movie 2

VisitDenmark byggede sammen med Warner Bros. videre på successen fra The LEGO Movie.

Best of Copenhagen 2018

Kampagne bygget på Lonely Planets kåring af København som "No. 1 city to visit in 2019".

Prescribing Hygge

Hvordan er dit hyggeniveau? Og hvilken modgift har du brug for mod din travle hverdag?

Find Your Way

Fælles indsats med 9 destinationer og 5 partnere for at promovere Danmark som cykeldestination.

Finding Hygge in 24 days - julekalender

Samarbejde med SAS og 50 præmiepartnere om den internationale julekalender Finding Hygge in 24 days.

The Danish Girl

Co-branding samarbejde omkring den Oscar-vindende spillefilm om danske Lili Elbe.

Trolls - Find your happy place in Denmark

Eksklusiv ret til at brande Danmark som "Home of the Trolls".

The LEGO® Movie

Co-marketing kampagne med fokus på Danmark som familiedestination ved lanceringen af The LEGO Movie.

Heart of Denmark - OL i Rio 2016

Et globalt udstillingsvindue for Danmark under en af verdens mest synlige begivenheder: OL.

Imagination - OL i London 2012

En anderledes dansk marketingplatform i hjertet af London under OL i 2012.